Blog
Interview pro francouzskou verzi Rozhlasu

Francouzská redakce Rozhlasu mě požádala o interview o dezinformacích spojených s COVID19 a jejich výskytu na území ČR. Nemohl jsem odolat a poskytl v angličtině interview, které si můžete poslechnout (a pokud umít francouzsky i přečíst) zde.
Český učitel ve světě technologií

Od počátku letošního roku jsme ve spolupráci se společností O2 Czech Republic a projektem O2 Chytrá škola sbírali a vyhodnocovali data o tom, jaký je vztah českých učitelů k moderním informačním a komunikačním technologiím, jaké technologie učitelé ve výuce reálně používají, kde jsou jejich limity apod.
Dezinformace, hoaxy, fake news - nová aplikace pro iPAD

Ve volných chvílích jsem postavil novou aplikaci pro iPADy, která se věnuje dezinformacím.
Číst dál: Dezinformace, hoaxy, fake news - nová aplikace pro iPAD
Internet během pandemie? Podvody i více dětské pornografie. Experti řekli víc

Jak vypadala kybernetická kriminalita v době pandemie? Co vše se stalo a nestalo a jaké byly trendy? O tom všem jsem si povídal s novináři z Blesk.cz Zpráv. Více zde.
Další články...
Nejčtenější za poslední rok
- Užitečné AI prompty pro učitele
- Využití umělé inteligence pro podporu výuky na různých úrovních Bloomovy taxonomie kognitivních cílů
- Neexistují jen dvě pohlaví: Biologie je složitější, než si myslíme
- Tvoříme GPT chatbota v PHP (díl 1 - základy)
- S generativní umělou inteligencí ve škole opatrně, moc prosím (3 příklady použití GenAI)
Nejčtenější (90 dní)
- Možnosti využití generativní umělé inteligence ve výuce českého jazyka a literatury se zaměřením na aktivitu žáků (několik námětů)
- Umělé inteligenci děkujte, i když to stojí prachy
- Je na čase zrušit anonymitu sociálních sítí, přispívá razantnímu nárůstu násilí ve společnosti
- Učitelství není poslání. Je to profese!