
Spolupráce s Avastem
Na konci minulého roku se nám podařilo propojit síly s Avastem a uzavřeli jsme společně memorandum o spolupráci v oblasti prevence, výzkumu a vzdělávání v oblasti rizikového chování v online světě. O spolupráci jsme usilovali už několik let, přece jen silná antivirová společnost disponuje unikátním knowhow, které lze dobře propojit s tím, co umí můj tým. Takže snad se bude spolupráce zdárně vyvíjet a vznikne spoustu užitečného obsahu a služeb.

E-Bezpečí pro seniory
V těchto dnech s kolegy díky podpoře DigiGrantu ČSOB rozjíždíme kurzy pro seniory zaměřené na celou řadu podvodných situací, kterým může být senior v online prostředí vystaven. Řešíme třeba takové věci, jako podvodné nákupy a aukce, podvodnou reklamu, různé druhy půjček, ale také třeba scam, hoaxy apod. Včera nás byla navštívit Česká televize a o kurzu natočila krátkou reportáž. Klikněte a mrkněte.

HotTopic
Jsem hrdý na to, že jsem mohl být u zrodu nového časopisu HotTopic, jehož čísla jsou monotematická. Hned první číslo je doslova narváno informacemi ze světa online bezpečnosti, najdete zde zajímavé rozhovory (tuším 2 se mnou), ale také statistiky a řadu kvalitních odborných textů. Celé redakční radě držím palce, ať se jim další čísla vydaří.

Svoboda slova na internetu
S Honzou Žabkou jsme si pro časopis Vital povídali o tom, co vlastně znamená svoboda slova na internetu, zda má svoje hranice, jaký je rozdíl mezi mazáním a cenzurou a třeba také o tom, že Facebook je soukromé médium a kdo na něm nechce být, nemusí tuto síť vůbec používat. Celý článek je ke stažení zde.
Další články...
Nejčtenější na blogu
- Proč mají větné rozbory ve školách smysl a jak dokáží děti přivést k cizím jazykům, ale třeba také programování
- Máte za sebou mnoho let praxe v základním školství a chcete učit na pedagogické fakultě jako didaktik? Tak se připravte na minimální podprůměrný plat.
- Vysokoškolský pedagog by měl být ve vztahu ke studentům profesionál. Ale co když není?
- Problém českého školství je především v hlavách učitelů, jsou příliš spoutáni vlastní představou o tom, jak moc náročné učivo musí být. Škodí tak jak sobě, tak i motivaci dětí.
- Proměny českého školství v době koronavirové: Poučíme se, nebo ne?