- Home
- S generativní umělou inteligencí ve škole opatrně, moc prosím (3 příklady použití GenAI)
- Úklid v materiálech E-Bezpečí na webu
- (Ne)zhloupne lidstvo díky umělé inteligenci?
- Nové kreslené vzdělávací animace na mém YouTube
- Užitečné prompty pro učitele (video)
- Využití umělé inteligence pro podporu výuky na různých úrovních Bloomovy taxonomie kognitivních cílů
- Opět po čase v Sama Doma
- Spolupráce s Reflexem - AI generuje dětské porno
- Update videokurzu Základy umělé inteligence - pro vědce!
- E-shop na BuyMeACoffee
- Užitečné AI prompty pro učitele
- Prameny a teoretická východiská vědecké práce
- Fact Ninja je tu!
- Nová éra videí generovaných umělou inteligencí je tu!
- Desatero bezpečného chování na internetu od E-Bezpečí
- Tvoříme GPT chatbota v PHP (díl 3 - znalosti a chování)
- Tvoříme GPT chatbota v PHP (díl 2 - typewriter)
- Tvoříme GPT chatbota v PHP (díl 1 - základy)
- Beznaděj - příběh z budoucnosti (online hra)
- Neexistují jen dvě pohlaví: Biologie je složitější, než si myslíme
- Zúčastnil jsem se kulatého stolu první dámy
- Magister optimus 2024 je doma, velké díky!
- Právě vychází příručka: Rizika spojená s umělou inteligencí pro seniory
- Dostal jsem se do finále Magister optimus 2024, velké díky!
- Kreslená čeština obsahuje už 30 videoanimací
- Lesk a bída udělování akademických titulů
- Připomínky k revizi RVP ZV - mediální výchova
- Digiday 20 - AI pod kontrolou
- Pedagogické dny Hradec Králové - velké díky
- Několik poznámek k tzv. predátorským časopisům
- Ale používání umělé inteligence je přece podvod! Nebo ne?
- Videokurz Základy umělé inteligence je tu!
- Dokáže ChatGPT generovat dezinformační texty, nebo ne?
- Didaktické zásady v 5 minutách
- Opakování - matka moudrosti, tak proč pravidelně ve školách neopakujeme učivo?
- Učitelé, dodržujte prosím autorské právo! Citujte jak cizí texty, tak i použité obrázky!
- Pořad Bilance o umělé inteligenci
- Zrušme už konečně známkování a zaveďme jiný způsob hodnocení
- OrgPad je super nástroj pro studenty i učitele, tak co ho začít používat?
- Dějiny Československa ve 20 minutách
- Kognitivní zkreslení
- Zachrání experti z praxe české školství? Mnoho z nich žákům spíš ublíží, než aby jim pomohli zlepšit se.
- Plaketa od Policie ČR
- Špatných učitelů se české školství hned tak nezbaví, chrání je smlouva na dobu neurčitou či odsloužená léta.
- Návštěva Ivana Bartoše
- Nová knížka Sociální sítě (Úvod do problematiky) je tu!
- Pro Český rozhlas: Plus o umělé inteligenci
- Moje digitální tvorba na Adobe
- Specifika jazyka elektronické komunikace (videopřednáška)
- Možnosti využití nástrojů umělé inteligence ve vysokoškolském vzdělávání (tvorba vědeckých textů)
- Projekt E-Bezpečí získal dvě významná ocenění
- Výsledky našeho nového výzkumu České školy a umělá inteligence už jsou venku
- Je Powerpoint synonymem pro frontální výuku? Ani náhodou!
- Využití umělé inteligence ve vysokoškolském vzdělávání (podpora studentů)
- Je libo video generované umělou inteligencí? Vyzkoušejte třeba Kaiber!
- Nový miniweb o umělé inteligenci
- Využití umělé inteligence při oponování kvalifikačních prací aneb Jak nám může pomoci Bing Chat
- Rozhovor pro DVTV s Danielou Drtinovou
- Představují loot boxy hazard? A měly by být regulovány?
- Co je Mendeley a jak ho můžeme využít?
- Interview o kyberšikaně pro Deník N
- Studenti a učitelé PdF UP navštívili Brusel, přijala je místopředsedkyně Evropského parlamentu
- Vivant professores
- Komentář: Proč není osvobození učitelky hlásající ruskou propagandu v českých školách dobrý signál pro společnost?
- Kreslenou češtinu využívají
- Proč lidé tvoří a šíří dezinformace? (animace)
- Midjourney - generujeme grafiku s pomocí umělé inteligence
- Generujeme příšerky a démony s využitím Midjourney
- Proč a jak umělá inteligence zničí lidstvo a my tomu nedokážeme zabránit
- Psaní promptů jako klíčová kompetence aneb Jak zajistit, aby nám AI rozuměla
- Výzkum: AI v českých školách
- Mediální výchova není jen průřezové téma, naopak - je klíčovou součástí vzdělávání a měla by být naprostou prioritou! Je to ale opravdu tak?
- Rizikové chování dětí na síti pohledem kazuistiky E-Bezpečí (2023)
- Vydali jsme novou příručku! Na pravdě záleží!
- PdF UP vydala prohlášení k používání AI
- Super Mega Digiday GUG 2023
- AI a hudební výchova - jak oživit hudební výchovu na ZŠ a dosáhnout WOW efektu
- Rizika spojená s generativní umělou inteligencí
- O sharentingu pro Rádio Wave
- OrgPad k tématu Umělá inteligence
- Stream o nebezpečných výzvách (tzv. dangerous challenges) se vydařil
- Umělá inteligence
- Absurdity financování vědy a výzkumu na pedagogických fakultách
- Aktualizace na YouTube
- GPT3 se autorským právem nezatěžuje, nemusí
- GPT3 nezvládá českou gramatiku a pravopis - několik příkladů, na kterých si jazykový model měnící svět vyláme zuby
- Čestné uznání rektora za naši knížku
- Mám to!
- GPT3 ve vzdělávání - příležitosti a rizika
- Umělá inteligence píše za žáky seminárky, učitelé je pak chválí za skvěle zpracované úkoly
- Jak umělá inteligence GPT3 nezvládla jednoduchou matematickou úlohu a proč je důležité důvěřovat, ale také prověřovat
- Téměř 1000 učitelů během 3 hybridních přednášek o mediální výchově, děkujeme!
- Knížka Bezpečné chování na internetu pro kluky a pro holky je tu! Pomůže učitelům integrovat témata spojená s online bezpečností do běžné výuky
- Záznam hybridní přednášky pro učitele o pravdě a lži na internetu je volně k přehrátí
- Konferece Digitální wellbeing dětí a ERIS22
- Terepie sdílením s Ester a Honzou
- Reportáž České televize o aktivitách pro učitele v rámci hubu CEDMO
- Již brzy začne umělá inteligence chrlit seminární a kvalifikační práce (třeba diplomky či bakalářské práce) a odhalit ji bude nemožné, každé dílo totiž bude originální. Problém bude mít i věda samotná.
- Spolupráce s Trinity College, skvělá knihovna a Book of Kell.
- CEDMO přednášky pro učitele
- Nový díl Pijavice od GIVT je venku!
- EduCafé v Bruselu
- EduCafé Brusel
- Evropské kachny aneb Čemu jsme ochotni věřit?
- Může být učitel propuštěn, pokud ve svém volném čase šíří dezinformace?
- Midjourney - stručný úvod do umělé inteligence generující obrázky
- Mohutný rozvoj neurálních sítí je předzvěstí nové generace dezinformací. Rozpoznat počítačem generovaný obsah bude téměř nemožné.
- Proč by evaluace pedagogů studenty na vysokých školách neměly být anonymní?
- Konspirační teorie (videopřednáška)
- Dezinformace a konspirace spojené s královnou Alžbětou II. a jejím úmrtím
- Nové vzdělávací video
- 5 nejčastějších formálních chyb, na které narážíme v diplomkách
- Rozhovor pro Seznam Zprávy k problematice sextingu
- Komentář: Upozornila “salámová” fotografie Proxima Centauri na riziko sdílení neověřených informací? Nebo ne?
- Prevence v kyber! Nová online aktivita v synergii E-Bezpečí a MVČR
- Bezpečné chování pro kluky a pro holky - sada aktivit pro žáky i pedagogy
- Spolupracuji na kampani Moje místo od Mety
- Výzkum zaměřený na sexting od ESETu
- Smluvní výzkum na pedagogických fakultách - rady pro začínající výzkumníky
- Mediální výchova v praxi aneb Co děláme se studenty
- Děti a kult krásy v online světě (2022)
- Nová norma EU usiluje o zlepšení bezpečí dětí na síti
- Miniseriál pro Český rozhlas
- Dobré ráno z Ostravy
- Mají učitelé právo na šíření dezinformací mezi své žáky?
- Digidoupě roste
- Wifina na ČT:D o dezinformacích
- Blokovat nebo neblokovat dezinformační weby? To je oč tu běží.
- Tvoje cesta onlinem
- Experimentování s blended learningem aneb Jak zlepšit kvalitu výuky na pedagogických fakultách
- Přehození role učitele a studenta ve výuce budoucích učitelů (příklad z praxe)
- Prevíti na síti - LIVE stream
- Svět médií 21. století s Kovym
- Jak manipulovat s naší myslí pomocí obrázků - vakcíny vs. podpora imunity
- Nastaroval jsem Prevíty na síti!
- Svět médií opět nastartoval, uvidíme, jak dlouho to vydrží
- Nová videa na osobním youtube kanálu
- Host Interview 24
- Několik poznámek k realizaci výzkumu Český učitel ve světě médií - oblast posuzování dezinformací
- Emoji - hlavolamy pro oživení výuky
- Natáčení s Ester Geislerovou
- Interview pro Denik
- Rozhovor pro portál Učitel 21
- Retušování fotografií a norský zákon.
- Komentáře o dezinformacích
- Jak dostat v Excelu do grafu mezery před procenta? Návod ve 3 krocích...
- Moderní technologie ve výuce
- Proč se vlastně vzdělávat? A jak na to? Několik poznámek na okraj sešitu...
- Při ověřování dezinformací musíme počítat s tím, že výsledné zjištění nemusí odpovídat našemu názoru a pohledu na věc. Fact-checking musí stát na faktech, ne dojmech.
- Základy autorského práva pro pedagogy a studenty v 20 minutách (animace)
- Měly by diplomové práce na pedagogických fakultách obsahovat výzkum?
- Online bezpečnost v době postpandemické
- Předávání cen MŠMT z důvodu pandemie nebude osobně...
- Jak aktivizovat žáky, aby měli zájem třeba o historii či češtinu? Nechte je tvořit fiktivní tweety!
- Microsoft Edu Days 2021
- Český lev pro film V síti
- Jak s dětmi z pohledu učitele komunikovat o vážných a kontroverzních tématech - třeba pandemii COVID19? A má vlastně učitel svým žákům říkat své osobní názory?
- Streamujeme o moderních technologiích ve výuce
- Internet Highway
- Dobrá rada s ČR Olomouc a sociální bubliny
- První letošní rozhovor, tentokrát pro Universitas
- Horizont ČT24
- Cena MŠMT 2020
- Otevření škol nekvalifikovaným expertům zlepšení kvality českého školství automaticky nezajistí
- Kříšťálová lupa pro V síti
- Den otevřených dveří - Katedra českého jazyka a literatury PdF UP
- NÚKIB - panelová diskuse o efektivitě prevence
- Velký update projektu PIGŽU
- Kulatý stůl SKAV o bezpečnosti online výuky
- #MartyIsDead vyhrál Emmy
- Ve znamení bezpečnosti online výuky - GSuite Day
- Interview pro francouzskou verzi Rozhlasu
- Politika do škol patří! Přehlížením politických témat ve škole budujeme apatii mladé generace k občanské společnosti.
- Český učitel ve světě technologií
- Dezinformace, hoaxy, fake news - nová aplikace pro iPAD
- Internet během pandemie? Podvody i více dětské pornografie. Experti řekli víc
- O mediální výchově pro webovky Maminka.cz
- Proč mají větné rozbory ve školách smysl a jak dokáží děti přivést k cizím jazykům, ale třeba také programování
- Učitelé nebyli před koronavirovou krizí počítačově negramotní. Důvody, proč masově před krizí nepoužívali IT ve výuce, jsou zcela jiné.
- Mnoho zajímavé grafiky pro výuku češtiny
- Máte za sebou mnoho let praxe v základním školství a chcete učit na pedagogické fakultě jako didaktik? Tak se připravte na minimální podprůměrný plat.
- Nové video o Romance scam
- O hate speech pro iDnes
- Spolupráce s Facebookem
- Náš projekt „České děti v kybersvětě“ se stal vítězem letošní soutěže Lemur 2020
- Pedagogické fakulty ničí závislost na počtu přijatých uchazečů. Kvalita studia pak roste pomalu.
- Země v nouzi - ponaučení z krize
- Proměny českého školství v době koronavirové: Poučíme se, nebo ne?
- V síti - rozhovory se štábem, Kamil Kopecký
- ČT24 - diskuse o školství v době (a po době) koronavirové
- Hodnocení dle Metodiky 17+ 2 - Garanti jako neomezení vládci na svém území
- Nové video o CEO fraud (boss scam)
- Nový stream - Aktuální trendy v kybernetické kriminalitě v době koronavirové
- Větičky pro bystré hlavičky
- Nová vyhláška MŠMT k hodnocení žáků aneb Jak pohřbít reformu školství v několika odstavcích
- Videotutoriál ZOOM
- E-Bezpečí pro učitele (unikátní videokurz)
- Aplikace pro iPAD až do konce dubna zdarma
- Učitel v době koronavirové krize (několik poznámek a apel směrem k učitelům)
- Seriál V digitálním světě
- Pravopisné opáčko
- Jak začít s e-learningem? Třeba prostřednictvím Google Classroom
- Interview pro Český rozhlas Plus
- Hodnocení společensky relevantních výsledků v pilíři A Metodiky 17+ je obyčejná fraška - pojďme si uvést jeden z mnoha příkladů, proč to nefunguje a fungovat nebude
- Host Lucie Výborné
- Desatero V síti: Za školou
- Spolupráce s Avastem a Buď safe online nese první ovoce
- Genius loci - podcasty Univerzity Palackého
- Problém českého školství je především v hlavách učitelů, jsou příliš spoutáni vlastní představou o tom, jak moc náročné učivo musí být. Škodí tak jak sobě, tak i motivaci dětí.
- Rodiče, nepanikařte! Film V síti je sice syrový, ale bezpečnost dětí v online prostředí není těžké zabezpečit. Stačí se držet několika rad!
- Speciál 90' na ČT - film V síti
- V Sama doma
- JSNS mě přizval k novému projektu - a je to boží
- Stanou se sexuální predátoři preventisty, kteří budou radit rodičům, jak mají zajistit bezpečí svých dětí na internetu?
- V sítí - diskuse, metodiky, dětská verze
- Velký update projektu Svět médií 21. století
- Stážisté z Granady
- Český rozhlas Olomouc: Dobrá rada s Kamilem Kopeckým
- Bezpečnostní chyba Facebooku odhalila, jak je svět sociálních sítí iluzorní
- Spolupráce s Avastem
- E-Bezpečí pro seniory
- Vysokoškolský pedagog by měl být ve vztahu ke studentům profesionál. Ale co když není?
- K možnostem zařazení témat online bezpečnosti do výuky na základní škole (přednáška)
- V sítí (2019-2020)
- E-Bezpečí pro seniory (Digigrant ČSOB)
- Digidoupě (2017-současnost)
- Svět médií 21. století (2019-2020)
- E-Bezpečí (2008-současnost)
- O2 Chytrá škola (2018-2020)
- PIGŽU - Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů (2020-2022)
- StopCybercrime - Zefektivnění česko-polské spolupráce v boji proti kyberkriminalitě (2019-2021)
- Právo přijímat z masmédií lež je stejný nesmysl, jako třeba právo být okraden či právo být zavražděn
- Film V síti je jiný než předchozí snímky orientované na oblast rizikové komunikace v online prostředí
- HotTopic
- Svoboda slova na internetu
- Jsou autoři nenávistných příspěvků v online prostředí beztrestní?
- Kauza černošské agentky 007 dokazuje, jak je důležité nečíst pouze nadpisy
- Moderní technologie nejsou zlem, rizika představují především lidé, kteří je zneužívají
- Živě na DVTV
- Nahradí humanoidní roboti učitele tělocviku?
- Zkušenosti s nasazením chatbota vytvořeného v prostředí Chatfuel
- Moderní technologie ve výuce musí být prostředkem, nikoliv cílem
- Pexeso: Několik rozdílů mezi hrou zprostředkovanou počítačem a hrou dětí a rodičů
- O mobilních telefonech podruhé aneb Nemíchejme dohromady jablka, hrušky, švestky, broskve a mandarinky
- Co vlastně víme o rodičích v digitálním světě? (pohledem výzkumu)
- Tři příběhy, čtyři učitelé
- Žádná technologie nenahradí přímou práci s dítětem! Nevěřte firmám, které slibují, že za vás vyřeší šikanu či kyberšikanu pomocí nějaké technologie.
- Mrtví lidé na Facebooku
- Zakázat mobilní telefon o přestávkách?
- Něco málo k plagiátům
- Několik poznámek k textu Základní školy nejsou školy vysoké od Daniela Münicha
- Kariérní řád učitele by se v tuto chvíli vůbec neměl řešit. Priorita je plošné posílení financování škol.
- Mýty o zavádění tabletů do škol aneb Omyly Marcela Chládka
- Cenzurování výsledků Google vyhledávání? Nebezpečný precedent
- Pomůže akreditační komise zlepšit úroveň českého školství?
- O mně
- Věda a výzkum
- Blog
- S generativní umělou inteligencí ve škole opatrně, moc prosím (3 příklady použití GenAI)
- (Ne)zhloupne lidstvo díky umělé inteligenci?
- Využití umělé inteligence pro podporu výuky na různých úrovních Bloomovy taxonomie kognitivních cílů
- Užitečné AI prompty pro učitele
- Fact Ninja je tu!
- Nová éra videí generovaných umělou inteligencí je tu!
- Tvoříme GPT chatbota v PHP (díl 3 - znalosti a chování)
- Tvoříme GPT chatbota v PHP (díl 2 - typewriter)
- Tvoříme GPT chatbota v PHP (díl 1 - základy)
- Beznaděj - příběh z budoucnosti (online hra)
- Neexistují jen dvě pohlaví: Biologie je složitější, než si myslíme
- Lesk a bída udělování akademických titulů
- Připomínky k revizi RVP ZV - mediální výchova
- Několik poznámek k tzv. predátorským časopisům
- Ale používání umělé inteligence je přece podvod! Nebo ne?
- Opakování - matka moudrosti, tak proč pravidelně ve školách neopakujeme učivo?
- Učitelé, dodržujte prosím autorské právo! Citujte jak cizí texty, tak i použité obrázky!
- Zrušme už konečně známkování a zaveďme jiný způsob hodnocení
- OrgPad je super nástroj pro studenty i učitele, tak co ho začít používat?
- Zachrání experti z praxe české školství? Mnoho z nich žákům spíš ublíží, než aby jim pomohli zlepšit se.
- Špatných učitelů se české školství hned tak nezbaví, chrání je smlouva na dobu neurčitou či odsloužená léta.
- Možnosti využití nástrojů umělé inteligence ve vysokoškolském vzdělávání (tvorba vědeckých textů)
- Je Powerpoint synonymem pro frontální výuku? Ani náhodou!
- Využití umělé inteligence ve vysokoškolském vzdělávání (podpora studentů)
- Je libo video generované umělou inteligencí? Vyzkoušejte třeba Kaiber!
- Využití umělé inteligence při oponování kvalifikačních prací aneb Jak nám může pomoci Bing Chat
- Komentář: Proč není osvobození učitelky hlásající ruskou propagandu v českých školách dobrý signál pro společnost?
- Midjourney - generujeme grafiku s pomocí umělé inteligence
- Proč a jak umělá inteligence zničí lidstvo a my tomu nedokážeme zabránit
- Psaní promptů jako klíčová kompetence aneb Jak zajistit, aby nám AI rozuměla
- Mediální výchova není jen průřezové téma, naopak - je klíčovou součástí vzdělávání a měla by být naprostou prioritou! Je to ale opravdu tak?
- Umělá inteligence
- Absurdity financování vědy a výzkumu na pedagogických fakultách
- GPT3 se autorským právem nezatěžuje, nemusí
- GPT3 nezvládá českou gramatiku a pravopis - několik příkladů, na kterých si jazykový model měnící svět vyláme zuby
- GPT3 ve vzdělávání - příležitosti a rizika
- Umělá inteligence píše za žáky seminárky, učitelé je pak chválí za skvěle zpracované úkoly
- Jak umělá inteligence GPT3 nezvládla jednoduchou matematickou úlohu a proč je důležité důvěřovat, ale také prověřovat
- Již brzy začne umělá inteligence chrlit seminární a kvalifikační práce (třeba diplomky či bakalářské práce) a odhalit ji bude nemožné, každé dílo totiž bude originální. Problém bude mít i věda samotná.
- Může být učitel propuštěn, pokud ve svém volném čase šíří dezinformace?
- Midjourney - stručný úvod do umělé inteligence generující obrázky
- Mohutný rozvoj neurálních sítí je předzvěstí nové generace dezinformací. Rozpoznat počítačem generovaný obsah bude téměř nemožné.
- Proč by evaluace pedagogů studenty na vysokých školách neměly být anonymní?
- Komentář: Upozornila “salámová” fotografie Proxima Centauri na riziko sdílení neověřených informací? Nebo ne?
- Smluvní výzkum na pedagogických fakultách - rady pro začínající výzkumníky
- Mají učitelé právo na šíření dezinformací mezi své žáky?
- Blokovat nebo neblokovat dezinformační weby? To je oč tu běží.
- Experimentování s blended learningem aneb Jak zlepšit kvalitu výuky na pedagogických fakultách
- Přehození role učitele a studenta ve výuce budoucích učitelů (příklad z praxe)
- Jak manipulovat s naší myslí pomocí obrázků - vakcíny vs. podpora imunity
- Několik poznámek k realizaci výzkumu Český učitel ve světě médií - oblast posuzování dezinformací
- Emoji - hlavolamy pro oživení výuky
- Jak dostat v Excelu do grafu mezery před procenta? Návod ve 3 krocích...
- Proč se vlastně vzdělávat? A jak na to? Několik poznámek na okraj sešitu...
- Při ověřování dezinformací musíme počítat s tím, že výsledné zjištění nemusí odpovídat našemu názoru a pohledu na věc. Fact-checking musí stát na faktech, ne dojmech.
- Základy autorského práva pro pedagogy a studenty v 20 minutách (animace)
- Měly by diplomové práce na pedagogických fakultách obsahovat výzkum?
- Jak aktivizovat žáky, aby měli zájem třeba o historii či češtinu? Nechte je tvořit fiktivní tweety!
- Jak s dětmi z pohledu učitele komunikovat o vážných a kontroverzních tématech - třeba pandemii COVID19? A má vlastně učitel svým žákům říkat své osobní názory?
- Otevření škol nekvalifikovaným expertům zlepšení kvality českého školství automaticky nezajistí
- Politika do škol patří! Přehlížením politických témat ve škole budujeme apatii mladé generace k občanské společnosti.
- Proč mají větné rozbory ve školách smysl a jak dokáží děti přivést k cizím jazykům, ale třeba také programování
- Učitelé nebyli před koronavirovou krizí počítačově negramotní. Důvody, proč masově před krizí nepoužívali IT ve výuce, jsou zcela jiné.
- Máte za sebou mnoho let praxe v základním školství a chcete učit na pedagogické fakultě jako didaktik? Tak se připravte na minimální podprůměrný plat.
- Pedagogické fakulty ničí závislost na počtu přijatých uchazečů. Kvalita studia pak roste pomalu.
- Proměny českého školství v době koronavirové: Poučíme se, nebo ne?
- Hodnocení dle Metodiky 17+ 2 - Garanti jako neomezení vládci na svém území
- Nová vyhláška MŠMT k hodnocení žáků aneb Jak pohřbít reformu školství v několika odstavcích
- Učitel v době koronavirové krize (několik poznámek a apel směrem k učitelům)
- Hodnocení společensky relevantních výsledků v pilíři A Metodiky 17+ je obyčejná fraška - pojďme si uvést jeden z mnoha příkladů, proč to nefunguje a fungovat nebude
- Problém českého školství je především v hlavách učitelů, jsou příliš spoutáni vlastní představou o tom, jak moc náročné učivo musí být. Škodí tak jak sobě, tak i motivaci dětí.
- Rodiče, nepanikařte! Film V síti je sice syrový, ale bezpečnost dětí v online prostředí není těžké zabezpečit. Stačí se držet několika rad!
- Stanou se sexuální predátoři preventisty, kteří budou radit rodičům, jak mají zajistit bezpečí svých dětí na internetu?
- Bezpečnostní chyba Facebooku odhalila, jak je svět sociálních sítí iluzorní
- Vysokoškolský pedagog by měl být ve vztahu ke studentům profesionál. Ale co když není?
- K možnostem zařazení témat online bezpečnosti do výuky na základní škole (přednáška)
- Právo přijímat z masmédií lež je stejný nesmysl, jako třeba právo být okraden či právo být zavražděn
- Film V síti je jiný než předchozí snímky orientované na oblast rizikové komunikace v online prostředí
- Jsou autoři nenávistných příspěvků v online prostředí beztrestní?
- Kauza černošské agentky 007 dokazuje, jak je důležité nečíst pouze nadpisy
- Moderní technologie nejsou zlem, rizika představují především lidé, kteří je zneužívají
- Nahradí humanoidní roboti učitele tělocviku?
- Zkušenosti s nasazením chatbota vytvořeného v prostředí Chatfuel
- Moderní technologie ve výuce musí být prostředkem, nikoliv cílem
- Pexeso: Několik rozdílů mezi hrou zprostředkovanou počítačem a hrou dětí a rodičů
- O mobilních telefonech podruhé aneb Nemíchejme dohromady jablka, hrušky, švestky, broskve a mandarinky
- Co vlastně víme o rodičích v digitálním světě? (pohledem výzkumu)
- Tři příběhy, čtyři učitelé
- Žádná technologie nenahradí přímou práci s dítětem! Nevěřte firmám, které slibují, že za vás vyřeší šikanu či kyberšikanu pomocí nějaké technologie.
- Mrtví lidé na Facebooku
- Zakázat mobilní telefon o přestávkách?
- Něco málo k plagiátům
- Posouvání věkových hranic pro vstup do prostředí sociálních sítí nic neřeší
- Několik poznámek k textu Základní školy nejsou školy vysoké od Daniela Münicha
- Kariérní řád učitele by se v tuto chvíli vůbec neměl řešit. Priorita je plošné posílení financování škol.
- Mýty o zavádění tabletů do škol aneb Omyly Marcela Chládka
- Soumrak pedagogických fakult
- Cenzurování výsledků Google vyhledávání? Nebezpečný precedent
- Pomůže akreditační komise zlepšit úroveň českého školství?
- Ke stažení
- Kontakt
Nejčtenější za poslední rok