Blog
Jak začít s e-learningem? Třeba prostřednictvím Google Classroom
V těchto dnech mám hodně práce, díky omezením a karanténám jsem převedl veškerou svou výuku do e-learningu a musím říct, že skutečně v tuto chvíli 270 studentů v e-learningu funguje, posílá úkoly, čte podklady, kouká na přednášky a prezentace apod. Pro všechny, kteří chtějí také rozjet e-learning třeba v prostředí Google Classroom, jsem nachystal 2 jednoduchá videa. Mrkněte na ně.
Číst dál: Jak začít s e-learningem? Třeba prostřednictvím Google Classroom
Interview pro Český rozhlas Plus
Tak jsem se shodou okolností dostal do interview s Václavem Píseckým a zpěvákem Tomášem Klusem. Abych kvůli několika minutám nemusel jet do pražského studia, zvládli jsme to telemostem Olomouc-Praha. Výsledek si můžete poslechnout zde.
Host Lucie Výborné
Zcela nová zkušenost - byl jsem pozván do pravidelného pořadu ČRo Radiožurnál: Host Lucie Výborné. Ale protože jsem nemohl dojet přímo do Prahy, celý rozhovor jsme zrealizovali telemostem Praha-Olomouc. Sám ve studiu se sluchátky na uších! Poslouchejte 5. 3. od 9:05 minut. Záznam můžete poslouchat zde.
Desatero V síti: Za školou
Při přípravě edukativní verze filmu V síti: Za školou mě Vít Klusák požádal, zda bych nepřipravil nějaké desatero, které by odráželo základní bezpečnostní principy, které je nutné dětem předat a které jsou zároveň propojeny s filmem. Od začátku jsme chtěli, ať to není školometské, ale blízké dětem, a ať to staví na pozitivních hodnotách. Vít s Barborou, Terezou, Anežkou a Sabinkou to zmákli skvěle! Účastnil jsem se přímo natáčení a vůbec nebylo lehké natočit to tak, aby výsledek skutečně žáci přijali. Některé věci jsme pak upravovali přímo na place. Ale... stálo to za to. Posuďte sami.
Další články...
Nejčtenější za poslední rok
- Možnosti využití nástrojů umělé inteligence ve vysokoškolském vzdělávání (tvorba vědeckých textů)
- Proč a jak umělá inteligence zničí lidstvo a my tomu nedokážeme zabránit
- Je libo video generované umělou inteligencí? Vyzkoušejte třeba Kaiber!
- Psaní promptů jako klíčová kompetence aneb Jak zajistit, aby nám AI rozuměla
- Využití umělé inteligence ve vysokoškolském vzdělávání (podpora studentů)