
Reportáž České televize o aktivitách pro učitele v rámci hubu CEDMO
Česká televize natočila hned několik reportáží o našich vzdělávacích akcích zaměřených na posilování mediální gramotnosti u učitelů. Stačí kliknout sem, případně navštívit náš youtube kanál.

Téměř 1000 učitelů během 3 hybridních přednášek o mediální výchově, děkujeme!
Přednáškami o mediální výchově, které děláme pro učitele (a studenty učitelství) v hybridní formě zdarma v rámci hubu CEDMO, prošlo již téměř 1000 učitelů. Děkujeme za úžasné hodnocení, dobré postřehy a hlavně pořádnou porci pozitivní energie. Podrobnosti najdete zde.

Spolupráce s Trinity College, skvělá knihovna a Book of Kell.
Poslední 3 dny jsem strávil na pracovní cestě v Dublinu, konkrétně na Trinity College, ale třeba i v centrále Microsoftu. A konečně jsem se dostal do staré knihovny, která byla inspirací pro knihovny v Harry Potterovi či Star Wars, podíval se i na slavnou Book of Kell, prozkoumal univerzitní kampus a dal si kafe s vynikajícím profesorem Conor Mc Guckinem. Každopádně moc děkuji za přátelské přivítání a pevně věřím v nové společné aktivity a projekty.

CEDMO přednášky pro učitele
V těchto dnech probíhají v aule Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (a paralelně online na streamu) vzdělávací akce zaměřené na posilování mediální gramotnosti pedagogů s názvem Pravda a lež v online světě. Akce jsou pro učitele zdarma a probíhají v rámci aktivit hubu CEDMO.
Další články...
Nejčtenější na blogu
- Proč mají větné rozbory ve školách smysl a jak dokáží děti přivést k cizím jazykům, ale třeba také programování
- Máte za sebou mnoho let praxe v základním školství a chcete učit na pedagogické fakultě jako didaktik? Tak se připravte na minimální podprůměrný plat.
- Vysokoškolský pedagog by měl být ve vztahu ke studentům profesionál. Ale co když není?
- Problém českého školství je především v hlavách učitelů, jsou příliš spoutáni vlastní představou o tom, jak moc náročné učivo musí být. Škodí tak jak sobě, tak i motivaci dětí.
- Proměny českého školství v době koronavirové: Poučíme se, nebo ne?