
PIGŽU - Podpora informační gramotnosti žáků a učitelů (2020-2022)
Projekt se zaměřuje na podporu informační gramotnosti žáků a učitelů prostřednictvím nově vytvořených pomůcek, ale také IT vybavení, které partnerské školy získají díky podpoře OP VVV.

O2 Chytrá škola (2018-2020)
Inovativní projekt Nadace O2 s celonárodním dopadem zaměřený na podporu IT bezpečnosti, mediální gramotnosti a IT vzdělávání v prostředí škol. Garantujeme kvalitní obsah a použitelnost v praxi.

StopCybercrime - Zefektivnění česko-polské spolupráce v boji proti kyberkriminalitě (2019-2021)
Mezinárodní česko-polský projekt zaměřený na internetovou bezpečnost - a to jak na prevenci, tak i intervenci a výzkum. Cílem je posílit přeshraniční spolupráci mezi policisty a akademickým sektorem. Garantujeme realizaci hlavních aktivit.

Digidoupě (2017-současnost)
Laboratoř zaměřená na aktivní smysluplné využívání IT nástrojů ve vzdělávání. Zahrnuje celou řadu technologických oblastí, jako je např. 3D VR, Rozšířená realita, 3D tisk, robotika, laserové technologie, IoT, mobilní doteková zařízení, smart technologie apod.

E-Bezpečí (2008-současnost)
Jeden z nejvýznamnějších českých projektů zaměřených na oblast rizikového chování v online prostředí, a to na prevenci, vzdělávání, intervenci, výzkum a popularizaci témat spojených s online bezpečností.

Svět médií 21. století (2019-2020)
Interní projekt realizovaný v rámci konceptu Učitel 21, který cílí na podporu mediální gramotnosti a kritického myšlení absolventů pedagogických fakult. Realizujeme ve spolupráci s veřejnoprávními i komerčními médii.

E-Bezpečí pro seniory (Digigrant ČSOB)
Projekt zaměřený na bezpečnost seniorů v online prostředí, především na problematiku online nakupování, aukce, podvodné inzeráty a další druhy online podvodů. Realizujeme díky podpoře ČSOB.

V sítí (2019-2020)
Nový dokument Víta Klusáka přibližuje svět internetových abuzérů a predátorů, na kterém spolupracuji v roli odborného garanta a poradce. Součástí je také edukativní kampaň cílená na žáky, pedagogy a rodiče.
Nejčtenější na blogu
- Proč mají větné rozbory ve školách smysl a jak dokáží děti přivést k cizím jazykům, ale třeba také programování
- Máte za sebou mnoho let praxe v základním školství a chcete učit na pedagogické fakultě jako didaktik? Tak se připravte na minimální podprůměrný plat.
- Vysokoškolský pedagog by měl být ve vztahu ke studentům profesionál. Ale co když není?
- Problém českého školství je především v hlavách učitelů, jsou příliš spoutáni vlastní představou o tom, jak moc náročné učivo musí být. Škodí tak jak sobě, tak i motivaci dětí.
- Proměny českého školství v době koronavirové: Poučíme se, nebo ne?